torsdag 11. februar 2010

Bonela Secondary



Hei igjen folkens!
Skrev litt om skolen i innlegget i går, men tenkte jeg skulle fortelle litt mer....
Ja, skolen er en ren inder og afrikanser skole, 40/60, mixed jenter og gutter. Jeg er det eneste bleke trynet!
Uniformen (bildet), dere kan jo se selv.... Marineblått skjørt, hvit lang eller kort skjorte (kommer an på årstiden), noen bruker vest over, men det er litt for varmt for meg... Korte eller lange strømper i de herlige sorte skoene, hele den første uken gikk jeg med for små sko og fikk sykt irriterende gnagsår (skulle tatt en Adelina å langt ut bilde). Til slutt men ikke minst Bonela slipset.
Regler som skjorten den i bukse/skjørtet, ikke for korte skjørt, kort tights under skjørtet, slipset ordentlig opp i halsen og håret i strikk (mitt er for kort), ingen piercinger eller tattoo................

Så var det fagene, vi har seks timer med fag hver dag. Jeg går i samme klasse som min sis Shanice, 12. grade metric (siste året).
Valgfagene er; matte, historie, engelsk, afrikaans, tourism, drama og LO (lærer om ungdom, faktisk!)
Skoleområdet er et stort uteområde hvor man går rett inn i alle klasserommene. Det ikke aircon. der, så skoledagene kan bli ganske varme!

10 kommentarer:

  1. Det hørtes veldig spennende ut Mathilde! Skoleuniformen var veldig søt :)

    Hva gjør du med din tattoo da? :P

    SvarSlett
  2. Så morsomt å se bilde av deg i uniform! Den var kul! :D Kos deg videre! Lykke til med skole! ;)

    SvarSlett
  3. Fin uniform Mathilde :D

    SvarSlett
  4. Ja, den var faktisk litt fin! Den er finere enn min tror jeg! :) Håper du kosær dæ som vi sier i særp

    SvarSlett
  5. hahahaha, de skoa er det morsomte jeg har sett på lenge:D:D du var veldig søt da:):) sjekk hotmailen din forresten!

    SvarSlett
  6. Å, så gøy å lese navnet mitt i innlegget :-D

    herregud, du ser ut som Blair Waldorf!! aldri sett noen som ser så bra ut i skoleuniform som deg :)

    SvarSlett
  7. Ho venninna di har jo ikke skjorta nedi skjørtet. og ikke slipset ordentlig påp plass heller!

    SvarSlett
  8. Hihihi, så morsomme sko!! Håper du får med deg uniformen hjem, du kan bruke den på Greåker neste år :D

    SvarSlett
  9. Hehe, håret dekker den Frida;) Såklart jeg skal bruke uniformen på Greåker neste år FP!!
    Har du mensen eller anonym????

    SvarSlett