onsdag 24. februar 2010

Bursdag X 2



(Jeg har ikke hatt air time den siste uken, derfor ikke oppdatert. Har allerede vært 18 år en uke nå. Fikk bursdagskortet fra Adelina og kostet fra mamma, pappa og Julie i dag, morsomt og koselig!)

19 februar feiret Mary (mamma) og jeg bursdag. Hun fyllt førti og jeg atten, så det var en ganske spesiell dag for oss begge.
Dagen min startet med at jeg ble vekket på sengen med gratulasjoner, før vi dro på skolen. På skolen fikk jeg et kjempekoselig kort av Wandile (prom partneren min), godteri av Zinsle (en annen kjempesøt jente i klassen) og hele klassen sang Happy Birthday to you!
Etter skolen dro søstrene mine og jeg ut å handlet kake (eggfri riktignok, ettersom det var fredag og fastedag), godteri og blomster. Søsteren min Siemona kjøpte en søt bamse og Shanice kjøpte en shorts og tee (veldig imponerende med tanke på at vi har ganske forskjellig smak når det kommer til klær).Av mamma og pappa Chotalall fikk jeg et sort diamant smykke med matchende øredobber, planen er å bruke det på prom. Jeg gav foresten Norgesmykket fra Celine Engelstad i gull til Mary, hun ble kjempeglad og det passer perfekt som sareesmykke

Antrekket jeg fikk fra Poppy.

5 kommentarer:

  1. Det hørtes koselig ut, håper du koste deg på dagen din!! :D det kommer noe fra meg og, er bare som vanlig litt seint ute...

    SvarSlett
  2. Å så koselig!!! :) Jeg og vertsbroren min har også bursdag på samme dag, han blir 22 mens jeg blir 18 :)

    SvarSlett
  3. Hørtes veldig bra ut!:):) Klærne du fikk så veldig fine ut også! Si i fra om det kommer noe fra meg og:):)

    SvarSlett
  4. så bra at kortet kom frem! trodde ikke jeg hadde skrevet rikitig adresse.... men wee

    nice outfit ;*

    SvarSlett
  5. Så koselig Mathilde!

    SvarSlett